Uslovi korišćenja i pravila sadržana u ovom dokumentu se odnose na sve posetioce i korisnike sajta Oprema za navodnjavanje | Smart Rain (opremazanavodnjavanje.rs).

Oprema za navodnjavanje | Smart Rain (opremazanavodnjavanje.rs) sajt je u vlasništvu firme Smart Rain, sa matičnim brojem 65095050 i sedištem u Rembratova 38, Novi Beograd, Beograd. Korišćenjem sajta, prihvatate i slažete se sa svim pravilima i uslovima, koji s vremena na vreme mogu biti izmenjeni i objavljeni ovde bez prethodnog obaveštavanja. Potrebno je da ovu stranicu posećujete periodično.

Sadržaj sajta i informacije o autorskim pravima

Slažete se da nećete reprodukovati, distribuirati, prodavati, preprodavati, trgovati ili eksploatisati u bilo koje komercijalne svrhe sadržaj ovog sajta.

Slažete se da se nećete mešati ili poremetiti usluge sajta, sigurnosni sistem sajta ili sadržaj sajta.

Molimo postarajte se da, pre nego što izvršite poručivanje, proverite sve specifikacije i kompatibilnost proizvoda, posećivanjem stranice sajta proizvođača.

Administratori sajta Oprema za navodnjavanje | Smart Rain (opremazanavodnjavanje.rs) konstantno rade na održavanju tačnosti informacija prikazanim na sajtu. Međutim, sajt ne može da garantuje da su svi opisi ili drugi sadržaji sajta potpuno tačni, kompletni, i bez grešaka. Imajte u vidu da su fotografije postavljene u informacione svrhe i da one mogu prikazivati određene dodatke proizvoda koji nisu uključeni u standardni paket prodaje.

Vaš nalog

Korišćenjem sajta ili određenih delova sajta zahteva kreiranje korisničkog naloga. Ukoliko koristite ovaj sajt, Vi ste odgovorni za održavanje zaštite i privatnosti Vašeg naloga i lozinke i pristupa Vašem računaru, i prihvatate odgovornost za sve aktivnosti koje se vrše pod Vašim nalogom i lozinkom. Ukoliko posumnjate u sigurnost Vašeg naloga, molimo da obavestite administratore sajta što pre moguće. Oprema za navodnjavanje | Smart Rain (opremazanavodnjavanje.rs) nije odgovoran za bilo koju štetu koja može da se desi od neautorizovanog pristupa Vašem nalogu.

Ograničenja odgovornosti

Sajt i kompanija koja upravlja sajtom ne može biti odgovorna za učešće u bilo kakvoj direktnoj, indirektnoj, incidentnoj, specijalnoj, značajnoj ili kaznenoj šteti od korišćenja ovog sajta ili drugih hiperlinkovanih sajtova uključujući, bez ograničenja, izgubljeni profit ili prihod, troškove zamene, prekid poslovanja, gubitak podataka ili štetu koja je rezultat oslanjanja na prezentovane informacije.

Dostupnost sajta

Oprema za navodnjavanje | Smart Rain (opremazanavodnjavanje.rs) zadržava pravo da prekine, obustavi, izmeni ili suspenduje, privremeno ili zauvek, bilo koji aspekat sajta, uključujući dostupnost funkcija sajta, u bilo koje vreme bez prethodnog obaveštenja. Slažete se da Oprema za navodnjavanje | Smart Rain (opremazanavodnjavanje.rs) nije odgovoran Vama ili nekoj trećoj strani za bilo koju modifikaciju, suspendovanje ili prekid sajta.

Ukoliko imate pitanja u vezi sa Uslovima korišćenja, molimo da nas kontaktirate koristeći kontakt formular na info@smartrain.rs

Smart Rain vrši dostavu proizvoda preko partnerske kurirske službe, u roku od 3 do 5 radnih dana. Izuzetak su proizvodi koji se posebno naručuju ili trenutno nisu na zalihama. Rok dostave za takve artikle je uglavnom 30 dana ili prema dogovoru sa kupcem. Ukoliko dostava nije moguća u predviđenom roku, o tome ćemo vas obavestiti i navesti očekivani datum. Dostava se vrši na adresu, koju je kupac ostavio prilikom online porudžbine. Ukoliko u trenutku dostave, kupac nije kod kuće, sa kurirom se dogovora o novom terminu. Paket kod kurira ostaje 7 dana i u tom roku će dostava biti pokušana nekoliko puta. Subotom i nedeljom se dostava ne vrši. 

Cena dostave

Cena dostave zavisi od težine paketa i možete proveriti cenovnik na sajtu našeg kurirskog partnera:

https://www.dexpress.rs/rs/cenovnik

Na online prodavnici često je aktuelna akcija besplatne dostave i u tom periodu se dostava ne naplaćuje za bilo koji iznos porudužbine, odnosno za bilo koji proizvod. Kako ne biste propustili akciju besplatne dostave, preporučujemo da se prijavite na Smart Rain newsletter listu, kako biste dobijali informacije o tekućim akcijama, aktuelnim ponudama, događajima, pa tako i o akciji besplatne dostave.

Kašnjenje dostave / dostupnost proizvoda

Mi uvek želimo da budemo najbolji i zato naše kupce uvek stavljamo na prvo mesto. Ali ponekad, usled više sile, dogodi se da dostava kasni, o čemu ćemo vas blagovremeno obavestiti. Ako naručeni proizvod nije dostupan, usled neslaganja zaliha, zadržavamo pravo da otkažemo dostavu. Ukoliko ste porudžbinu već platili, novac će vam biti vraćen. U slučaju da naručeni proizvod uskoro stiže na zalihe, nudimo mogućnost da vam proizvod dostavimo po pristizanju, po istoj ceni koja je bila aktuelna u trenutku poručivanja.

Proizvodi koji nisu dostupni

U izuzetnim slučajevima može se desiti da nekih proizvoda više nema na zalihama. U tom slučaju, u internet prodavnici opremazanavodnjavanje.rs ti proizvodi će biti jasno naznačeni. Ako želite da znate kada će proizvod ponovo biti dostupan, pozovite nas na broj 0612003080/0612004080 ili nam pišite na info@smartrain.rs. Ukoliko proizvod nije dostupan, ne možete ga naručiti online.

Vraćanje proizvoda 

Kupac u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača Republike Srbije ima pravo da u roku od 14 dana od prijema proizvoda, odustane od kupovine/narudžbine, uz dopis kompaniji, bez navođenja razloga svoje odluke. Obaveštenje o odustanku od kupovine, kupac može poslati kompaniji u vidu obrazca ili uz jasnu izjavu koju pošalje na info@smartrain.rs, kojom se potvrđuje da odustaje od kupovine. 

Troškovi vraćanja robe prilikom odustanka od ugovora o kupovini, padaju na teret potrošača/kupca. Trošak vraćanja se obračunava prema važećem cenovniku kurirske službe. Proizvode je potrebno vratiti kompaniji najkasnije u roku od 15 dana od slanja dopisa i/ili obrazca o odustanku od kupovine. 
Kupac nema pravo odustanka od kupovine, čiji su predmet proizvodi koji se rade po posebnoj narudžbini i tačnim zahtevima kupca, odnosno proizvodi koji su prilagođeni ličnim potrebama. Ovakvi proizvodi nisu primereni za vraćanje, jer su nestandardnih karakteristika i rađeni za određenog kupca. 

Proizvodi se moraju vratiti neoštećeni i u nepromenjenoj količini. Ukoliko je proizvod oštećen, pokvaren ili se količina smanjila, reklamacija se ne može prihvatiti.

Kod odustanka od kupovine, gde je iskorišćen bilo koji promocijski kod, ta sredstva se smatraju popustom i ne vraćaju se kupcu. Na tekući račun kupca, vraća se isključivo uplaćen novac. Povrat novca se radi najkasnije 14 dana od prijema dopisa o odustajanju od kupovine. Zbog efikasnosti, evidencije i tačnosti vraćanja sredstava, povrat novca se radi isključivo na tekući račun kupca. Vraćanje plaćenog iznosa se ne može raditi gotovinski.

Adresa za vraćanje proizvoda:

Smart Rain Magacin
Rembrantova 38
Novi Beograd
11070 Beograd

Greške na proizvodu

Kada proizvod ima grešku?

  • kada proizvod nema svojstva koja su potrebna za njegovu normalnu upotrebu;
  • kada proizvod nema svojstva koja su potrebna za njegovu osnovnu namenu zbog koje ga kupac kupuje, a da je prodavac pri tom znao za tu grešku, odnosno trebalo bi da zna;
  • kada proizvod nema svojstva i karakteristike koje su bile navedene ili propisane;
  • kada prodavac isporuči proizvod koji ne odgovara opisu koji je naveden za taj proizvod. 

Odgovornost za nesaobraznost proizvoda

Prodavac kupcu mora isporučiti proizvode u skladu sa dogovorom i odgovara za nedostatke na proizvodu u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača. Kupac ostvaruje svoje pravo u slučaju nesaobraznosti proizvoda, ako o tome obavesti proizvođača u zakonom predviđenom roku.

Kupac koji je pravovremeno obavestio proizvođača o nesaobraznosti, ima prava zahtevati da:

  • se otkloni greška na proizvodu
  • nesaobrazan proizvod zameni za ispravan proizvod
  • mu se vrati novac

Procedura kod nesaobraznosti proizvoda

Kupac u zakonom predviđenom roku, mora obavestiti prodavca o nedostacima/nesaobraznosti proizvoda, pisanim putem sa svim detaljima i da o trgovcu pošalje nesaobrazne proizvode. Kupac je u obavezi da proizvođaču dozvoli pregled proizvoda koji vraća usled nesaobraznosti.
Prava potrošača/kupca u situacijama nesaobraznosti proizvoda uređuje Zakon o zaštiti potrošača republike Srbije.

Troškove transporta snosi pošiljalac, ukoliko nije unapred dogovoreno drugačije.
Pošiljke sa otkupninom neće biti prihvaćene. 

Molimo da nas o vraćanju proizvoda, unapred obavestite na: info@smartrain.rs

Načini plaćanja

1. Plaćanje pouzećem (gotovina)

Ukoliko želite da izvršite plaćanje pouzećem, isplata se vrši prilikom isporuke porudžbine. Ukoliko je isporuka putem kurirske službe, isplata se vrši direktno osobi koja vrši isporuku.Moguće je platiti iskljucivo gotovinom.

2. Plaćanje po predračunu (virman)

Nakon što ste izvršili naručivanje, dobićete sve neophodne informacije za plaćanje preko računa.

Kod izbora plaćanja po predračunu, po završetku kupovine, na e-mail adresu će vam stići ponuda sa svim potrebnim podacim za uplatu. Plaćanje najlakše možete obaviti e-bankingom ili uplatnicom u bilo kojoj banci ili pošti, kao i prenosom sredstava za pravna lica.
Pakovanje i dostava proizvoda se organizuje, nakon što uplata bude vidljiva na izvodu banke.

Podaci za popunjavanje naloga:

Svrha plaćanja: Plaćanje internet porudžbine
Primalac: Smart Rain Rembrantova 38, Beograd
Broj računa kod Banca Intesa: 160-516794-45
Poziv na broj: broj porudžbine

3. Plaćanje platnim karticama

Kada odaberete plaćanje platnom karticom, automatski ćete biti preusmereni na stranicu Banca Intesa, gde je potrebno da unesete sve podatke (CVC2/CVV2 kod - broj na poleđini kartice). Korisnici kartica Banca Intesa, dobijaju opciju biranja broja mesečnih rata, tek nakon unošenja broja kartice (4x4 cifre) u predviđeno polje. Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije. Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu. Ukoliko proizvod koji ste naručili trenutno nije dostupan, rezervisana sredstva za plaćanje ćemo vam vratiti na vaš tekući račun.

Izjava o konverziji

Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD). Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije.Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu. Hvala Vam na razumevanju.

Zaštita privatnosti korisnika

U ime opremazanavodnjavanje.rs obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalititne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni Smart Rain odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.

Zaštita poverljivih podataka o transakciji

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebnom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije. Sigurnost podataka prilikom kupovine garantuje procesor platnih kartica Banca Intesa ad, pa se tako kompletan proces naplate obavlja na stranicama Banca Intesa. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

Povraćaj sredstava

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično, ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Opremazanavodnjavanje.rs je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC, Maestro, Dina i Amex metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice

Nezadovoljni ste proizvodom kojeg ste kupili u našoj internet prodavnici? Obratite nam se i Vašu reklamaciju ćemo rešiti u najkraćem mogućem roku.

U slučaju reklamacija postupamo u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (ili u skladu sa Zakonom o obligacionim odnosima, ukoliko reklamaciju izjavljuje pravno lice).

Prilikom izjavljivanja reklamacije, najbolje je da nas kontaktirate mail-om na info@smartrain.rs Ukoliko imate bilo kakvo pitanje oko toka Vaše reklamacije ili Vam je potrebno bilo kakvo dodatno objašnjenje, možete da nas kontaktirate mail-om, ili pozivom na 061/200 30 80, 061/200 40 80. 

Kupac ima pravo na reklamaciju robe u sledećim slučajevima:

  • isporuka robe koja nije naručena
  • isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu
  • ostali slučajevi u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača. 

U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača ( u daljem tekstu: Zakon) Smart Rain iz Beograda odgovara za nesaobraznost robe koju prodaje u periodu od 2 (dve) godine od datuma Vaše kupovine.

Zakonska odgovornost Smart Rain-a ne postoji ako isporučena roba:

  1. odgovara opisu koji je dao prodavac i ako ima svojstva robe koju je prodavac pokazao potrošaču kao uzorak ili model;
  2. ima svojstva potrebna za naročitu upotrebu za koju je potrošač nabavlja, a koja je bila poznata prodavcu ili mu je morala biti poznata u vreme zaključenja ugovora;
  3. ima svojstva potrebna za redovnu upotrebu robe iste vrste  
  4. po kvalitetu i funkcionisanju odgovara onome što je uobičajeno kod robe iste vrste i što potrošač može osnovano da očekuje s obzirom na prirodu robe i javna obećanja o posebnim svojstvima robe data od strane prodavca, proizvođača ili njihovih predstavnika, naročito ako je obećanje učinjeno putem oglasa ili na ambalaži robe

Period saobraznosti artikala koji se smatraju potrošnom robom može biti manji od 24 meseca. U takve artikle spadaju baterije za uređaje. Period saobraznosti za takve artikle iznosi 6 meseci, ukoliko proizvođač nije drugačije propisao. Softver koji je isporučen uz uređaj ne potpada pod uslove saobraznosti. 

Ukoliko ustanovite, pre upotrebe da je proizvod koji ste dobili neispravan ili njime niste zadovoljni, molimo Vas da nas kontaktirate i sledite navedene korake: Pošaljite nam informacije sa brojem porudžbine, brojem računa ili Vašim korisničkim imenom i opisom reklamacije e-mailom na info@smartrain.rs, telefonski na 061/200 30 80. Rok u kome moramo odgovoriti na reklamaciju je 8 dana. Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana ( 30 dana za tehničku robu )

Poslaćemo Vam potvrdu prijema reklamacije i broj pod kojim je Vaša reklamacija zavedena u evidenciji primljenih reklamacija na osnovu Vašeg opisa reklamacije, informaciju o tome: može li se proizvod zameniti za novi, može li se za proizvod vratiti novac, ili da je proizvod potrebno poslati u ovlašćeni servis. U slučajevima kada se proizvod može zameniti za novi i kada se za proizvod može vratiti novac, na Vašu adresu šaljemo kurirsku službu koja prikuplja reklamirani proizvod i vraća u naše magacin. Kad proizvod stigne u magacin, šaljemo Vam obaveštenje o povratu novaca/slanju zamenskog proizvoda. Povrat novca/zamena za novi proizvod biće odrađena u roku 2-3 dana, a najkasnije nakon 15 dana. U suprotnom nas kontaktirajte telefonski na 061/200 30 80 ili e-mailom na info@smartrain.rs . U slučaju da je proizvod potrebno poslati u ovlašćeni servis, poslaćemo Vam sve podatke ovlašćenog servisa. Ako je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke. Nadamo se da ćemo na obostrano zadovoljstvo rešiti Vašu reklamaciju.

Reklamacije na oštećenje nastalo u transportu

Nakon isporuke poručenog proizvoda, proverite da li je proizvod stigao neoštećen. Rok za prijavu reklamacija na oštećenje u transportu je 24h. Ukoliko primetite oštećenje, tj. ako Vam je uređaj stigao polomljen, izgreban, ulubljen i sl. molimo Vas da odmah pošaljete slike i uređaja i ambalaže na info@smartrain.rs 
Pored slika, molimo Vas da navedete vreme kada je izvršena dostava, kao i broj pošiljke.
Ubrzo će Vas kontaktirati neko iz naše službe, poslaćemo kurirsku sluzbu da napravi zapisnik, i Vaša reklamacija će biti procesuirana u najkraćem mogućem roku. 

Reklamacije na tehničke uređaje

Zakonska garancija na tehničke uređaje je dve godine (osim ukoliko nije drugačije nije naglašeno na samom proizvodu). Prilikom izjavljivanja reklamacije na tehnički uređaj, pošaljite nam broj računa po kom je uređaj kupljen, detaljan opis kvara, kao i adresu sa koje možemo da preuzmemo uređaj (ukoliko se razlikuje od adrese na računu). 

U najkraćem mogućem roku poslaćemo kurira da uređaj preuzme sa Vaše adrese i dostavi u naš magacin. Uređaj pre slanja treba upakovati tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne može oštetiti. Kada uređaj stigne u naš magacin, narednog radnog dana biće prosleđen u ovlašćeni servis. Čim ovlašćeni servis izvrši pregled i da odgovor na rešenje reklamacije, mi ćemo Vas obavestiti.

Proizvod kojim ste nezadovoljni možete zameniti za drugi proizvod ili vratiti uz povrat novca i to u roku od 14 dana od prijema proizvoda na Vašu adresu.

Obrazac o odustajanju od ugovora na daljinu možete preuzeti ispod.

Obrazac o odustajanju od ugovora