Nezadovoljni ste proizvodom kojeg ste kupili u našoj internet prodavnici? Obratite nam se i Vašu reklamaciju ćemo rešiti u najkraćem mogućem roku.
U slučaju reklamacija postupamo u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (ili u skladu sa Zakonom o obligacionim odnosima, ukoliko reklamaciju izjavljuje pravno lice).
Prilikom izjavljivanja reklamacije, najbolje je da nas kontaktirate mail-om na info@smartrain.rs Ukoliko imate bilo kakvo pitanje oko toka Vaše reklamacije ili Vam je potrebno bilo kakvo dodatno objašnjenje, možete da nas kontaktirate mail-om, ili pozivom na 061/200 30 80, 061/200 40 80
Kupac ima pravo na reklamaciju robe u sledećim slučajevima:
- isporuka robe koja nije naručena
- isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu
- ostali slučajevi u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača.
U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača ( u daljem tekstu: Zakon) Smart Rain iz Beograda odgovara za nesaobraznost robe koju prodaje u periodu od 2 (dve) godine od datuma Vaše kupovine.
Zakonska odgovornost Smart Rain-a ne postoji ako isporučena roba:
- odgovara opisu koji je dao prodavac i ako ima svojstva robe koju je prodavac pokazao potrošaču kao uzorak ili model;
- ima svojstva potrebna za naročitu upotrebu za koju je potrošač nabavlja, a koja je bila poznata prodavcu ili mu je morala biti poznata u vreme zaključenja ugovora;
- ima svojstva potrebna za redovnu upotrebu robe iste vrste
- po kvalitetu i funkcionisanju odgovara onome što je uobičajeno kod robe iste vrste i što potrošač može osnovano da očekuje s obzirom na prirodu robe i javna obećanja o posebnim svojstvima robe data od strane prodavca, proizvođača ili njihovih predstavnika, naročito ako je obećanje učinjeno putem oglasa ili na ambalaži robe
Period saobraznosti artikala koji se smatraju potrošnom robom može biti manji od 24 meseca. U takve artikle spadaju baterije za uređaje. Period saobraznosti za takve artikle iznosi 6 meseci, ukoliko proizvođač nije drugačije propisao. Softver koji je isporučen uz uređaj ne potpada pod uslove saobraznosti.
Ukoliko ustanovite, pre upotrebe da je proizvod koji ste dobili neispravan ili njime niste zadovoljni, molimo Vas da nas kontaktirate i sledite navedene korake: Pošaljite nam informacije sa brojem porudžbine, brojem računa ili Vašim korisničkim imenom i opisom reklamacije e-mailom na info@smartrain.rs, telefonski na 061/200 30 80, 061/200 40 80. Rok u kome moramo odgovoriti na reklamaciju je 8 dana. Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana ( 30 dana za tehničku robu )
Poslaćemo Vam potvrdu prijema reklamacije i broj pod kojim je Vaša reklamacija zavedena u evidenciji primljenih reklamacija na osnovu Vašeg opisa reklamacije, informaciju o tome: može li se proizvod zameniti za novi, može li se za proizvod vratiti novac, ili da je proizvod potrebno poslati u ovlašćeni servis. U slučajevima kada se proizvod može zameniti za novi i kada se za proizvod može vratiti novac, na Vašu adresu šaljemo kurirsku službu koja prikuplja reklamirani proizvod i vraća u naše magacin. Kad proizvod stigne u magacin, šaljemo Vam obaveštenje o povratu novaca/slanju zamenskog proizvoda. Povrat novca/zamena za novi proizvod biće odrađena u roku 2-3 dana, a najkasnije nakon 15 dana. U suprotnom nas kontaktirajte telefonski na 061/200 30 80, 061/200 40 80 ili e-mailom na info@smartrain.rs . U slučaju da je proizvod potrebno poslati u ovlašćeni servis, poslaćemo Vam sve podatke ovlašćenog servisa. Ako je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke. Nadamo se da ćemo na obostrano zadovoljstvo rešiti Vašu reklamaciju.
Reklamacije na oštećenje nastalo u transportu
Nakon isporuke poručenog proizvoda, proverite da li je proizvod stigao neoštećen. Rok za prijavu reklamacija na oštećenje u transportu je 24h. Ukoliko primetite oštećenje, tj. ako Vam je uređaj stigao polomljen, izgreban, ulubljen i sl. molimo Vas da odmah pošaljete slike i uređaja i ambalaže na info@smartrain.rs
Pored slika, molimo Vas da navedete vreme kada je izvršena dostava, kao i broj pošiljke.
Ubrzo će Vas kontaktirati neko iz naše službe, poslaćemo kurirsku sluzbu da napravi zapisnik, i Vaša reklamacija će biti procesuirana u najkraćem mogućem roku.
Reklamacije na tehničke uređaje
Zakonska garancija na tehničke uređaje je dve godine (osim ukoliko nije drugačije nije naglašeno na samom proizvodu). Prilikom izjavljivanja reklamacije na tehnički uređaj, pošaljite nam broj računa po kom je uređaj kupljen, detaljan opis kvara, kao i adresu sa koje možemo da preuzmemo uređaj (ukoliko se razlikuje od adrese na računu).
U najkraćem mogućem roku poslaćemo kurira da uređaj preuzme sa Vaše adrese i dostavi u naš magacin. Uređaj pre slanja treba upakovati tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne može oštetiti. Kada uređaj stigne u naš magacin, narednog radnog dana biće prosleđen u ovlašćeni servis. Čim ovlašćeni servis izvrši pregled i da odgovor na rešenje reklamacije, mi ćemo Vas obavestiti.
Proizvod kojim ste nezadovoljni možete zameniti za drugi proizvod ili vratiti uz povrat novca i to u roku od 14 dana od prijema proizvoda na Vašu adresu.
Obrazac o odustajanju od ugovora na daljinu možete preuzeti ispod.
Obrazac o odustajanju od ugovora